آرين اسدي
۱۷
۶۹
خانــم

چشم؟

سلام بنده پسر 17 ساله هستم که هر دو چشم من 2 نمره آستيگماتيسم و 2 نمره ضعيف هست چند روزي هست که موقع تغيير جهت ديدن اطرافم يک ضايعه سلول مانند که وقتي زوم ميکنم ميبينم که انگار چند سلول به هم گره خورده هستند گاهي کمتر اذيت ميشم ولي هنگام نوشتن درس بيشتر آزارم مي‌دهند خيلي ممنون ميشم اگه کمکم کنيد چون کرونا هست يک سالي هست به متخصص چشم مراجعه نداشتم..

1 پـاسـخ


بازدید : 157 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه