زهرا
37
60
خانــم

درمان تاخیر قاعدگی و درد زیر شکم با دوفامد؟

37 سالم هستش پريود نميشم دکتر قرص دوفامو تجويز کردن ولي از روز چهارم مصرف درد شديد زير شکم دارم ميشه لطفا راهنمايي ام کنيد
داروهای مصرفی:
قرص دوفامد

3 پـاسـخ


بازدید : 14 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان تاخیر قاعدگی و درد زیر شکم با دوفامد

با سلام، عدم قاعدگی در سن ۳۷ سالگی می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، از جمله مشکلات هورمونی، استرس، تغییرات وزن، یا حتی شروع یائسگی زودرس. مصرف قرص دوفامد (استروژن و پروژسترون) برای کمک به تنظیم چرخه قاعدگی و ایجاد خونریزی قاعدگی تجویز می‌شود. درد شدید زیر شکم در روز چهارم مصرف دوفامد می‌تواند نشانه‌ای از واکنش بدن به دارو یا فعال شدن تخمدان‌ها و رحم باشد. با این حال، شدت درد در حدی که شما تجربه می‌کنید، نیاز به بررسی دقیق‌تر دارد. ممکن است این درد ناشی از انقباضات رحم باشد که در اثر تغییرات هورمونی رخ می‌دهد، اما در موارد نادر، می‌تواند نشان‌دهنده علل دیگری نیز باشد. برای دریافت راهنمایی تخصصی و بررسی دقیق علت درد و وضعیت سلامتی خود، توصیه می‌کنیم حتماً با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه