سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
درد شکم ارتباطي با دوفامد ندارد،بتيد ده روز کامل ، دوفامد مصرف شود و بعد صبر کنين تا پريود شويد، براي سوالات بيشتر و راهنمايي اگر لازمه ثبت ويزيت نماييد
سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
البته اگر تجويز را ماما و زنان کرده اند، اگر خودتون براي مصرف خودتون آنرا گرفته ايد کلا اشتباه است.
زهرا ایزانلو کارشناس زنان و مامايي. درمان بيماريهاي زنان، زگيل و تبخال و انواع زخم هاي تناسلي. خونريزي ها و بينظمي هاي قاعدگي،مشاوره در بارداري و يائسگي
سلام. مصرف قرص رو قطع کنيد اگر درد شديد داريد و سونوگرافي بايد انجام بدين
پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
با سلام، عدم قاعدگی در سن ۳۷ سالگی میتواند علل مختلفی داشته باشد، از جمله مشکلات هورمونی، استرس، تغییرات وزن، یا حتی شروع یائسگی زودرس. مصرف قرص دوفامد (استروژن و پروژسترون) برای کمک به تنظیم چرخه قاعدگی و ایجاد خونریزی قاعدگی تجویز میشود. درد شدید زیر شکم در روز چهارم مصرف دوفامد میتواند نشانهای از واکنش بدن به دارو یا فعال شدن تخمدانها و رحم باشد. با این حال، شدت درد در حدی که شما تجربه میکنید، نیاز به بررسی دقیقتر دارد. ممکن است این درد ناشی از انقباضات رحم باشد که در اثر تغییرات هورمونی رخ میدهد، اما در موارد نادر، میتواند نشاندهنده علل دیگری نیز باشد. برای دریافت راهنمایی تخصصی و بررسی دقیق علت درد و وضعیت سلامتی خود، توصیه میکنیم حتماً با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت نمایید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی