27 مرداد 1405 - 17:8
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
اسهال مزمن پس از ترک متادون میتواند ناشی از اختلال در عملکرد سیستم گوارشی به دلیل تغییرات در گیرندههای اپیوئیدی روده (سندرم روده تحریکپذیر پس از ترک) یا تغییر در فلور میکروبی دستگاه گوارش باشد. ضعف شدید شما نیز احتمالاً به دلیل سوءجذب مواد مغذی در اثر عبور سریع غذا از دستگاه گوارش و افت قند یا الکترولیتها رخ میدهد. توصیه میشود حتماً برای بررسیهای تکمیلی شامل آزمایش خون، بررسی عملکرد تیروئید و در صورت لزوم انجام کولونوسکوپی یا تستهای تنفسی به یک متخصص گوارش مراجعه کنید. تا زمان ویزیت، مصرف غذاهای سبک و کمحجم، پرهیز از لبنیات و کافئین، و استفاده از محلولهای اوآراس (ORS) برای جبران آب و الکترولیتها پیشنهاد میشود. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیقتر علائم خود میتوانید از پزشکان متخصص گوارش در سامانه دکتریاب نوبت دریافت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص داخلي به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیمن سردرد شدیدم و اسهال و دل درد اول دل درد بود بعد اسهال سردرد ...
سلام من 27 سالم هست الان نزدیک 5 سال هست که معدم مشکلات به وجود آورد که دوبار آن ...
سلام روز خوش علت کاهش وزن بی دلیل بدون تغییر سبک زندگی و غذایی چی هستش و اینکه ...
سلام دخترم چندروزپیش دوروز دلدرد داشت ازفرداش تب کرد الان دوروزه تب 38تا39داره د ...
سلام خداقوت دختر 17 ساله دارم و 1 هفته درد معده داره ک ب پشت کمرش میزنه یعنی همز ...