۴۲
۷۰
خانــم

براي هايپرپلازي رحم با آتيپي خفيف تنها راه حل برداشتن رحم است؟

سلام، به علت اختلالات پريودي به دکتر مراجعه کردم، دکتر عمل هيستروسکوپي برام انجام داد. جواب پاتولوژي هايپرپلازي رحم با آتيپي خفيف گزارش شد، دکترم ميگه بايد حتما رحم برداشته بشه، آيا واقعا درمان ديگري وجود ندارد؟ چرا قبل از برداشتن رحم يک دوره دارو درماني رو انجام نميدن که اگه جواب نداد بعد در آخر رحم برداشته شود؟ همچنين اگه حتما بايد رحم رو برداشت، تا کي مهلت دارم براي برداشتنش؟

1 پـاسـخ


بازدید : 83 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه