جافر
۴۳
۸۷
خانــم

درسی؟

سلام وخسته نباشيد خدمت آقاي دکتر.من يه پسر 7ساله دارم توي درس به رياضي خيلي علاقه داره اما موقع نوشتن تکاليف فارسي به التماس مي‌افتم تا بنويسه وموقع نوشتن کلمه ها نشانه هاي آخر رو جاي

نشانه غير آخر مينويسه واينکه ميخواد بنويسه دوست مينويسه دوس ويا دست رو مينويسه دس به همين خاطر هميشه براي ديکته مشکل داره.لطفا راهنمايي کنيد.ممنونم
بازدید : 60 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانشناسي کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه