فرزانه ضيايي
35
64
خانــم

مشاوره سونوگرافی بارداری دیابت؟

سلام و وقت بخير.بنده 35 سالمه و 15 سال هست که ديابت دارم و انسولين ميزنم. باز داري دومم رو دارم تجربه ميکنم کامل از سونوي بيوفيزيکال انجام دادم که گفته fhrنرمال.AFطبيعي
GAبراساسBPDمعادل 32 هفته و 3 روز براساس FLسي و يک هفته و 5 روز،براساس ACمعادل 31 هفته 2 روز و براساس HC معادل 31 هفته 4 روز است.وزن جنين معادل 1782 گرم و روي صدک 50درصد.حرکت جنين ،تونوسيته جنين و تنفسش هر کدوم 2 و مايع آمنيوتيک هم 2 هست .عميق ترين پاکه مايع 67م م و نتيجه 8/8
آيا همه چي طبيعيه؟
سابقه بیماری:
دیابت
داروهای مصرفی:
انسولین
بازدید : 14 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

مشاوره سونوگرافی بارداری دیابت

با توجه به اطلاعات ارائه شده، نتایج سونوگرافی بیوفیزیکال شما نشان‌دهنده وضعیت نسبتاً خوبی است. ضربان قلب جنین (FHR) نرمال، مایع آمنیوتیک (AF) در محدوده طبیعی، و شاخص‌های رشد جنین (GA) بر اساس معیارهای مختلف، بیانگر این است که سن جنین شما حدود 31 تا 32 هفته است. وزن جنین (1782 گرم) نیز در صدک 50 درصد قرار دارد که نرمال محسوب می‌شود. امتیاز کلی تست بیوفیزیکال 8 از 10 است که نشان‌دهنده سلامت جنین در زمان انجام سونوگرافی می‌باشد. با این حال، داشتن سابقه دیابت، به خصوص در بارداری دوم، نیازمند پایش دقیق‌تر است. اگرچه نتایج فعلی امیدوارکننده هستند، اما برای اطمینان کامل از سلامت شما و جنین، و همچنین بررسی روند تغییرات در طول بارداری، لازم است با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید. برای دریافت مشاوره تخصصی و اطمینان از وضعیت سلامت جنین و مادر، می‌توانید با پزشکان متخصص در دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه