سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
عزيزم بنده چندين ساله زايمان طبيعي خصوصي انجام داده ام . خير معاينه واژينال باعث تشديد انقباض نشده، چون با انگشت که به زور ديلاته نکردند!!!!!
دهانه رحم را، مجبور بودند و بايد مرتب هر چندساعت معاينه ميکردند ببينند انقباضات باعث پيشروي ديلاتاسيون و زايمان ميشه يا خير، اينجور مواقع باردار تحت تظر گرفته ميشود و با کنترل انقباض و فتال مانيتورينگ ( نوار قلب جنين ) و معاينات واژينال ، از نظر پيشروي چک ميشود، مطمئن باشيد اگر.راهي داشت، مثلا گرفتن سولفات منيزيوم، و … هيچ زايشگاهي نميذاره کسي زايمان زودرس انجام بده، شما از قبل بيمارستان هم در مرکز بهداشت ، انقباض زايماني داشتين و در سير و روند زايمان قرار گرفته بودين ، بايد خودتون از قبلش حواستون ميبوده، چون حتما از قبل مراجعه به بهداشت، انقباض داشته ايد عزيزم، خير معاينه ها باعث باز شدن رحم نميشه.
سهیلا سرلک چیوا کارشناس مامایی زنان زايمان،پرده بکارت.زگيل تناسلي و تبخال تناسلي خانمها و آقايان، HPV.پاپ اسمير. زودانزالي و اختلال نعوظ آقايان.عفونت رحم واژن و ادراري ،هموروئيد.ناباروري.بارداري.خونريزي رحم.کيست و تنبلي تخمدان
در ضمن بايد از کسي که در خانه بهداشت شما را به زايشگاه فرستاد بسيار قدرداني کنين، و نيز از پرسنل زايشگاه، موفق باشيد.
زهرا ایزانلو کارشناس زنان و مامايي. درمان بيماريهاي زنان، زگيل و تبخال و انواع زخم هاي تناسلي. خونريزي ها و بينظمي هاي قاعدگي،مشاوره در بارداري و يائسگي
سلام عزيزم اگر واقعا سه فينگر بودي بدون معاينه هم احتمال زايمان بالا بوده و معاينه حتما اقدامي بوده براي کمک به زايمان شما. اگر منزل ميرفتين شايد کيسه اب در منزل پاره ميشد و در معرض عفونت بودين و جنين در خطر ميفتاد
پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
سلام. سوال شما در مورد ارتباط بین بستری شدن، معاینات و زمان زایمان مطرح شده است. در مورد فرزند اول شما، پارگی کیسه آب در هفته ۳۹ نشانه آغاز زایمان بوده و اتفاقی طبیعی است. در مورد فرزند دوم، بستری شدن در ۴۱ هفتگی بدون درد ممکن است به دلیل نگرانی از طولانی شدن بارداری و نیاز به نظارت بوده باشد. در مورد فرزند سوم، بستری شدن شما در ۳۵ هفتگی به دلیل تشخیص انقباضات رحمی و احتمال زایمان زودرس صورت گرفته است. معاینات واژینال که در بیمارستان انجام شده، میتواند باعث تحریک دهانه رحم و شروع دردهای زایمان شود، به خصوص اگر دهانه رحم در آستانه باز شدن باشد. این موضوع که اگر بستری نمیشدید زایمان در ۴۰ هفتگی اتفاق میافتاد، قابل پیشبینی نیست. بارداریها و زمان زایمان در افراد مختلف متفاوت است و تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص بارداری و زایمان، میتوانید از پزشکان متخصص در دکتریاب راهنمایی دریافت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.
شروع مشاوره تلفنی