زينب بهرامي
34
63
خانــم

زمان زایمان و عوامل موثر بر آن؟

سلام خسته نباشيد
من سه بچه دارم.بچه اولم 39 هفته کيسه آبم پاره شد زايمان کردم. دومي 41 هفته کامل بدون درد بستري شدم. سومي هنوز 35 هفته بودم. بهداشت گفت انقباض داري برو زايشگاه. رفتم بيمارستان گفتن 3 فينگري بايد بساري بشي جلو زايمان رو بگيريم. شب بستري شدم تا فردا انقد معاينه کردن که دردام شروع شد و زايمان کردم
ميخواستم بپرسم اگه بستري نميشدم، 40 هفته زايمان ميکردم؟ معاينه ها باعث ميشه دهانه رحم باز بشه و زايمان کنيم؟

3 پـاسـخ


بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

زمان زایمان و عوامل موثر بر آن

سلام. سوال شما در مورد ارتباط بین بستری شدن، معاینات و زمان زایمان مطرح شده است. در مورد فرزند اول شما، پارگی کیسه آب در هفته ۳۹ نشانه آغاز زایمان بوده و اتفاقی طبیعی است. در مورد فرزند دوم، بستری شدن در ۴۱ هفتگی بدون درد ممکن است به دلیل نگرانی از طولانی شدن بارداری و نیاز به نظارت بوده باشد. در مورد فرزند سوم، بستری شدن شما در ۳۵ هفتگی به دلیل تشخیص انقباضات رحمی و احتمال زایمان زودرس صورت گرفته است. معاینات واژینال که در بیمارستان انجام شده، می‌تواند باعث تحریک دهانه رحم و شروع دردهای زایمان شود، به خصوص اگر دهانه رحم در آستانه باز شدن باشد. این موضوع که اگر بستری نمی‌شدید زایمان در ۴۰ هفتگی اتفاق می‌افتاد، قابل پیش‌بینی نیست. بارداری‌ها و زمان زایمان در افراد مختلف متفاوت است و تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص بارداری و زایمان، می‌توانید از پزشکان متخصص در دکتریاب راهنمایی دریافت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه