دريا
32
60
خانــم

علت سقط فراموش شده و لکه بینی پس از سقط دارویی؟

با سلام من بعد شش ماه اقدام باردار شدم بارداري اوليم قلب جنين تشکيل شده و هيچ علايم نداشتم برا آن اتي رفتم متوجه شده بچه تو هشت هفته مونده که گفتم سقط فراموش شده ميگن علت چيه
دوم اينکه من ده خرداد با قرص سقط شده بعد دو هفته خونريزيم تموم ولي باز لکه دارم که يک لخته خيلي کوچيک مونده که گفتم با پريودي رفع ميشه حالا خواستم بدونم پريوديم هم منظم کي ممکنه پريود بشم

2 پـاسـخ


بازدید : 28 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علت سقط فراموش شده و لکه بینی پس از سقط دارویی

بارداری شما متاسفانه به سقط فراموش شده منجر شده است. سقط فراموش شده به این معناست که جنین در رحم باقی مانده است اما رشد آن متوقف شده و قلبش دیگر نمی تپد. دلایل مختلفی می تواند منجر به این اتفاق شود، از جمله ناهنجاری های ژنتیکی در جنین که شایع ترین علت است، مشکلات هورمونی در مادر، یا عوامل محیطی. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد، علت دقیق مشخص نمی شود. در مورد لکه بینی پس از سقط دارویی، طبیعی است که تا مدتی خونریزی و لکه بینی ادامه داشته باشد. اینکه پس از دو هفته خونریزی قطع شده و فقط لکه بینی باقی مانده، نشان دهنده روند طبیعی بهبودی است. با این حال، وجود لخته کوچک ممکن است نشان دهنده باقی ماندن مقداری از بافت حاملگی باشد. زمان دقیق شروع پریود بعدی پس از سقط می تواند متفاوت باشد، اما معمولا بین ۴ تا ۸ هفته پس از قطع خونریزی رخ می دهد. منظم شدن چرخه قاعدگی نیز ممکن است کمی زمان ببرد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره تخصصی در خصوص علت سقط فراموش شده و همچنین پیگیری وضعیت پس از سقط دارویی، توصیه می شود با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب تماس حاصل فرمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه