نظرعلي
۵۳
۱۴۰
آقــا

عمل صفرا و خونريزي شديد از ناحيه اون شي که براي دفع مواد بوده؟

عمل صفرا انجام دادم
و چون چاق بودم سياهرگم پاره شده و دوباره بردن اتاق عمل و حدود 6ساعت داخل اتاق بودم
حالا از ناحيه که باز هست خونريزي شديد دارم
بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه