محمدصادق زارع
خانــم

قرص سرترالين؟

باعرض سلام وخسته نباشد من مرد37 ساله اي هستم که به علت اضطراب قرص سرترالين50 راازداروخانه خريداري کردم و2عددقرص رايک روزدرميان خورده و2روزبعدنصف يک قرص راخوردم الان بعداز3روزنخوردن ديشب احساس فلج شدن پاي راستم رااحساس کردم والان احساس انفلونزاوهوشياري کمتررادارم بايدچه کارکنم ادامه بدم خوردن قرص راچقدربايدبخورم نصف 50 رايا کامل بخورم يااصلاديگه نخورم ممنون ازشما

3 پـاسـخ


بازدید : 75 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه