دنيا کريمي
31
65
خانــم

تيروئيد نامنظم ؟

با سلام و عرض خسته نباشيد. من سه ماه پيش آزمايش تيروئيد دادم و نرمال بود ولي اين هفته که آزمايش مجدد دادم تيرويدم روي 6.4 بود و کم کاري تيروئيد داشتم.بايد قرص مصرف کنم؟ البته اين يک ماه اخير من بيش از حد کلم و ترب مصرف کردم به طور روزانه! با مصرف غذايي باز نميتونم درستش کنم؟ حتما بايد قرص مصرف کنم؟

1 پـاسـخ


بازدید : 194 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک داخلي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه