4 آبان 1405 - 23:18
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مصرف همزمان و دوز بالای داروهای روانپزشکی مانند ترانکوپین (کلوزاپین)، لاگازین (کلوکزاپین) و ارپراپیرازول (آریپیپرازول) میتواند بسیار خطرناک باشد و منجر به عوارض جدی و حتی تهدید کننده حیات شود. دوزهای بالا از این داروها بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر گذاشته و میتوانند باعث تضعیف تنفس، اختلال در ضربان قلب، تشنج، کاهش شدید فشار خون و حتی کما شوند. تشخیص دقیق نوع و شدت مصرف و همچنین وضعیت جسمانی فرد بسیار حائز اهمیت است. در شرایط اورژانسی، هرگونه مصرف خودسرانه و غیرطبیعی داروها نیازمند مراجعه فوری به مراکز درمانی و اورژانس است. برای اطمینان از سلامت و دریافت راهنماییهای دقیق پزشکی، حتماً با پزشکان متخصص از طریق دکتریاب مشورت نمایید.
همین حالا با پزشکان متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیخوردن همزمان 10 قرص متادون 40 ایا به مرگ ختم میشه یاخیر؟ ...
سلام وقت بخیر دکتر برام دولوکستین دوز 60نوشته اما داروخانه دوز 30بهم داده میتونم ...
فلوکستین 20 و پرانول 20 و ممانتین میخوردم با ویاس 30 و الان دکتر برام سرترالین 5 ...
باسلام من چند سال روزی 20سی سی شربت متادون مصرف میکنم یعنی هر 8ساعت شش ونیم سی ...
وقت بخیر اگه همینجوری به صورت سرخود و بدون دستور پزشک آسنترا 50 یا 25 بخوریم مشک ...