قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

رضا تهمتن
51
75
آقــا

ضعف اعصاب؟

ب سلام :بنده با توجه به اینکه خدمت سربازی را در توپخانه ی زمین به زمین سپری کردم از سال 67 به بعد احساس میکردم نسبت به تنشها زود تر از کوره در میرم طوری که مثلا در معاملات و مذاکره ها کم طاقت و توان مذاکره ندارم خیلی زود عصبانی می شوم و لکنت میگیرم .اخیرا در مقابل مسائل گرانی و بی کاری و از این گونه مسائل حساس شدم اصلا مثل مردم عادی نمی توانم بی خیال شوم .صدای بلنگوی وانتی ها رانندگی بد مردم و... اینکونه مسائل دچار اون حالت پریشانی و عصبانیت می شوم .را ه مبارزه با اینگونه رفتارها چیست ؟دوست دارم مثل مردم عادی بی خیال باشم با مردم بخندم ،با مردم خوشرو باشم ولی دست خودم نیست .سوال کلی اینکه آیا من مریضم ؟ اگر سوالم غیر معمول بود ببخشید . ممنون میشم توصیه های جنابعالی را داشته باشم .

5 پـاسـخ


  • دکتر عطا اله گرمسیری مهوار دکتر عطا اله گرمسیری مهوار دکترا روان درماني و روانشناس باليني

    با سلام
    با توجه به اينکه در جنگ بوديد احتمال PTSDهست يعني اضطرابي که شدت گرفته اگر اختلال در شغل و روابط و زندگي خانوادگي و اجتماعي شما شده ابتدا به روانپزشک مراجعه کنيد و بعداً به روانشناس هم مراجعه کنيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (3)(0)
  • دکتر منصور آگاهی دکتر منصور آگاهی متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام
    پرخاشگري و پايين بودن آستانه تحمل، دلايل متفاوتي دارد. اگر از بعد از خدمت و جنگ دچار اين مشکل شده ايد مي تواند علت آن PTSD باشد. به روانپزشک مراجعه نماييد تا درمان مناسب صورت گيرد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
  • دکتر کیانوش عباس آبادی دکتر کیانوش عباس آبادی متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    سلام همانطور که همکاران اشاره کردند، اين مشکل مي تواند دلايل مختلف داشته باشد، بنابراين لازم است حضوري به روانپزشک مراجعه نماييد. همچنين بهتر است آزمايش خون کامل نيز بدهيد و از نظر کم خوني و مشکلات تيروئيد نيز بررسي شويد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر زیبا ایرانی دکتر زیبا ایرانی دکتراي تخصصي روان درماني و روانشناس باليني

    سلام
    شما بيمار نيستيد
    در مرحله اول حتما به صورت حضوري از يک روان شناس مشورت بگيريد تا با تکنيک هايي که به شما آموزش داد ميشود بتوانيد بر اعصاب خود مسلط باشيد و اگر نياز به مصرف دارو باشد زير نظر روان پزشک دارو مصرف کنيد

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
  • دکتر مریم رحمتیان دکتر مریم رحمتیان متخصص روانپزشک (اعصاب و روان)

    با سلام،علايمي که شرح داديد به نظر علايم سندرم آسيب پس از حادثه است. تحريک پذيري شما خوشبختانه درمان دارد،توصيه ميکنم به يکي از همکاران روانپزشک براي بررسي و درمان مراجعه کنيد.

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (1)(0)
بازدید : 91 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) در تهران

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه