وحید احمدی
۳۸
۹۳
آقــا

راجع به عمل جراحی پاشنه پا؟

باسلام
بنده بيماردکترحامدمازوچي که پاشنه پاي بنده پيونداستخوان شدودرپاشنه پيچ وپلاک گذاشتن والان 45روزازعمل ميگذره که پام توگچ هست و دکتر مازوچي فرموده بودند که گچ بايد 6هفته بماند واسه ماه نبايد پاتونو بزاريد روي زمين. وسوالم اينه که الان بنده بعداز6هفته گچ پاموبازکنم بايدتازماني که دکترتاسه ماه گفتن بايدپاموزمين نزارم.
ممنونم راهنماييم کنيد
بازدید : 51 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپدي و جراحي پا و مچ پا تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه