۱.۵
۱۱
خانــم

عصبانیت کورک یکساله ونیم؟

سلام.وقتتون بخير. دختر من 18 ماهشون هست. وقتي به خواستش نميرسه عصبي ميشه و هرچي دم دستش باشه گاز ميگيره حتي مبل يا کابينت و...ميخاستم ببينم اين رفتارش عاديه ياخير

بازدید : 85 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه