۳۲
۹۰
خانــم

سرطان سينه داشتم،درمان شدم.الان يه چيزي تو سينه ام لمس ميکنم؟

سلام خسته نباشيد
سرطان سينه داشتم،توده 8 ميلي.جراحي شدم و توده خارج شده.شيمي درماني و راديوتراپي انجام دادم.دو ماه ميشه که تموم شده.الان تو همون سينه چيزي رو لمس ميکنم. سونو شدم. گفتن توده خوش خيمه و بافت منظمي داره.ميخوام بدونم امکانش هست خداي نکرده با اين سرعت تومور عود کنه؟نيازي به نمونه برداري هست؟؟چون دفعه پيش هم با لمس کردن متوجه شدم،الان خيلي ميترسم.لطفا راهنماييم کنيد
بازدید : 209 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه