52
74
خانــم

کيست آبي ساده ؟

سلام با احترام من ماموگرافي وسو نو گرفتم کيست هاي کوچک دارم که يکي از کيست ها35 ميلي جلو سينه چپ نزديک نوک سينه است آيا بايد کيست آبي جراحي بشود يا با دارو حل ميشه بهترين راه حل چيست گفتن خوش خيم است لطفا پاسخ دهيد خيلي نگرانم سپاس

4 پـاسـخ


بازدید : 178 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه