۴۶
۶۲
خانــم

شربت پریمیدون‌ من مدت ۱۲ هفته تمام شده و‌ندارم؟

سلام خانم دکتر دفعه اول مراجعه کردم شربت پريميدون داديد بعد از دو هفته اومدم و داروهام رو براي سه ماه نوشتيد جز شربت که داشتم ننوشتيد الان تازه دو هفته شده اومدم و تاريخ اعتبار شربت پريميدون من 12 هفته بود آخر ابن هفته تاريخ استفاده شربت تموم ميشه وگرنه خود شربت هنوز مونده خواستم بپرسم بدون نسخه ميشه اون شربت و خريداريم کنم چکار کنم
بازدید : 34 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه