مریم شریفی
22
63
خانــم

دردشدید و ورم در ناحیه مچ دست؟

آقاي دکتر يه مدت طولانيه مچ دستم ورم کرده بود شروع کردم با آتل طبي بستنش ولي الان خيلي درد ميکنه بي حس ميشه همش و ضعف داره ميشه راهنماييم کنين که چيشده
بازدید : 101 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپدي و جراح استخوان و مفاصل ‌جراحي‌هاي فوق تخصصي زانو ولگن تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه