سحر
خانــم

دررفتنی لگن؟

سلام دخترمن 52روزگی متوجه دررفتگی لگن سمت چپ شدیم که متخصص ارتوپد براش کمربندتجویزکردن بعدازچن بارسونوگرافی درسونواخر متوجه شدیم مفصل دررفتگی نداره بعداز6هفته که پیش دکترش بردیم بامعاینه که بچه گریه کرد گفتن که متوجه نمیشن مفصل هنوز شل هست یاقرص شده سرجاش بنظرتون برطبق گفته سونو که دررفتگی نداره کمربندشو میتونیم بازکنیم
بازدید : 245 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک ارتوپد - جراح استخوان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه