۴۰
۶۱
خانــم

فیبروم رحمی؟

سلام وقت بخير "دوسالي ميشه تقريبا سونو داده بودم و فيبروم خيلي کوچيک داشتم ک دکتر گفتن خودش رفع ميشه اما فک کنم نشده ويه کمي درد در رحم گاهي حس ميکنم و مخصصاقبل وبعد ماهيانه دردشديد دررحم و زيربغل و سينه هام حس ميکنم ک گاهي سوزش هم داره لطفا راهنماييم کنيد مچکرم
بازدید : 46 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان و فلوشيپ تخصصي انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه