فرزانه طاهري
32
63
خانــم

حساسيت دارويي؟

باسلام و وقت بخير، چهار روز پيش به دليل در قفسه سينه به اورژانس مراجعه کردم و دکتر اورژانس کپسول سلکوکسيب100 وليبراکيم تجويز کرد بعداز دو روز متوجه شدم به اين داروها حساسيت دارم وبدنم به خارش افتاده مصرف دارو قطع کردم وچون درد داشتم ژلوفن خوردم اما هنوز خارش دارم مخصوصا در دستها خيلي بيشتره چه دارويي استفاده کنم اين حساسيت درمان کنه
بازدید : 70 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک پزشکي عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه