رجب زادگان
۷۰
۸۳
آقــا

ديابت؟

سلام.مقدار مصرف شکلات تلخ براي فرد ديابتي.سن70سال

1 پـاسـخ


بازدید : 43 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

سلام، مصرف شکلات تلخ برای افراد دیابتی در حد اعتدال اشکالی ندارد. شکلات تلخ دارای شاخص گلیسمی پایینی است، به این معنی که باعث افزایش سریع سطح قند خون نمی شود. با این حال، مهم است که در مصرف آن زیاده روی نکنید، زیرا همچنان حاوی قند و کالری است. توصیه می شود با پزشک یا متخصص تغذیه خود در مورد میزان مصرف مناسب شکلات تلخ برای شرایط خاص خود مشورت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک تغذيه تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه