پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :
سلام، مصرف شکلات تلخ برای افراد دیابتی در حد اعتدال اشکالی ندارد. شکلات تلخ دارای شاخص گلیسمی پایینی است، به این معنی که باعث افزایش سریع سطح قند خون نمی شود. با این حال، مهم است که در مصرف آن زیاده روی نکنید، زیرا همچنان حاوی قند و کالری است. توصیه می شود با پزشک یا متخصص تغذیه خود در مورد میزان مصرف مناسب شکلات تلخ برای شرایط خاص خود مشورت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است