مهديه
19
50
خانــم

سقط جنین با قرص سایتوتک و دلایل خونریزی کم؟

من توي هفته پنج با شش تا قرص سايتو تک اقدام به سقط کردم خيلي درد شديدي داشتم و بعد از چند ساعت فقط چند بار ازم لخته و خون ريخت ولي خيلي کم بعد از اون بيبي چک زدم و مثبت شد الانم اصلا خونريزي ندارم يعني امکانش هست هنوز جنين سقط نشده باشه

1 پـاسـخ


بازدید : 19 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

سقط جنین با قرص سایتوتک و دلایل خونریزی کم

اقدام به سقط جنین با دارو، به خصوص در هفته‌های ابتدایی بارداری، روشی است که باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود. تجربه درد شدید و خونریزی کم پس از مصرف داروی سقط جنین، می‌تواند نشانه‌های مختلفی داشته باشد. خونریزی کم یا عدم خونریزی بعد از مصرف دارو، لزوماً به معنای موفقیت‌آمیز نبودن سقط نیست، اما قطعاً نیاز به پیگیری پزشکی دارد. ممکن است remnants (باقی‌مانده) حاملگی در رحم وجود داشته باشد یا سقط کامل رخ نداده باشد. همچنین، نتیجه مثبت بیبی چک بعد از این اقدام می‌تواند به دلیل وجود هورمون بارداری (hCG) در بدن باشد که تا مدتی پس از سقط همچنان باقی می‌ماند و نیاز به زمان برای کاهش سطح آن وجود دارد. با توجه به درد شدید و نتایج بیبی چک، تشخیص قطعی مبنی بر موفقیت یا عدم موفقیت سقط بدون معاینه پزشکی امکان‌پذیر نیست. توصیه می‌شود در اسرع وقت جهت انجام معاینات لازم، سونوگرافی و در صورت نیاز آزمایش خون برای بررسی سطح هورمون بارداری، به پزشک متخصص مراجعه نمایید. برای دریافت مشاوره تخصصی و پیگیری وضعیت خود، می‌توانید از پزشکان متخصص در دکتریاب کمک بگیرید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه