سن: 28 وزن: 85 جنسیت: خانم

علت قاعدگی زودرس بعد از قرص اورژانسی؟

وقت بخیر
تقریبا 12 ساعت بعد از رابطه م قرص اورژانسی خوردم ولی بعد ازگذشت 8 روزاز خوردن قرص پریود شدم باوجود اینکه 10 روز از پریودی این ماه م گذشته بود چ دلیلی میتونه داشته باشه بارداری یا به هم ریختگی هورمون ها؟

28 مهر 1405 - 2:17

15 بازدید

🟠 تا به‌اکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است

هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت قاعدگی زودرس بعد از قرص اورژانسی

مصرف قرص اورژانسی پس از رابطه جنسی می‌تواند باعث تغییر در سیکل قاعدگی و نامنظم شدن آن شود. این قرص‌ها حاوی هورمون‌هایی هستند که با جلوگیری یا به تاخیر انداختن تخمک‌گذاری عمل می‌کنند. بنابراین، تجربه قاعدگی زودتر از موعد پس از مصرف قرص اورژانسی، به خصوص اگر مقاربت شما در زمان تخمک‌گذاری رخ نداده باشد، می‌تواند ناشی از اثرات خود قرص باشد و لزوماً به معنای بارداری نیست. با این حال، از آنجایی که شما قاعدگی خود را تجربه کرده‌اید، احتمال بارداری در این سیکل قاعدگی کاهش می‌یابد. اما برای اطمینان بیشتر و بررسی وضعیت سلامت هورمونی خود، مشورت با پزشک توصیه می‌شود. برای دریافت مشاوره تخصصی و پاسخ به سوالات پزشکی خود، می‌توانید از پزشکان دکتریاب راهنمایی بگیرید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه