4 آبان 1405 - 19:25
🟠 تا بهاکنون پاسخی از سوی پزشکان ثبت نشده است
مصرف همزمان لامیکسون (لاموتریژین) و تتریفلوئوپرازین نیازمند احتیاط و بررسی دقیق پزشکی است. تریفلوئوپرازین میتواند آستانه تشنج را تغییر دهد و از آنجا که شما سابقه تشنج دارید و از داروی ضدتشنج لامیکسون استفاده میکنید، این ترکیب دارویی حساس محسوب میشود. همچنین تداخلات این داروها ممکن است روی سیستم عصبی مرکزی تأثیر بگذارد. بدون هماهنگی با پزشک معالج خود از شروع داروی جدید خودداری کنید. حتماً پزشک مغز و اعصاب یا روانپزشک خود را در جریان سابقه تشنج و داروهای مصرفیتان قرار دهید تا در صورت نیاز، دوز داروها تنظیم شود. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیقتر تداخلات دارویی با سابقه پزشکی خود، میتوانید از پزشکان متخصص سایت دکتریاب نوبت دریافت کنید.
همین حالا با پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.
دریافت مشاوره تلفنیسلام دخترم دیروز تشنج کرده بود بردم دکتر مغزداعصاب ازش نوار مغز گرفت و گفت دخترت ...
من پانزده سال پیش تومور مغزی داشتم جراحی مغز کردم بعدش درگیر میگرن چشمی شدن چند ...
با سلام الان من 3 سال تو دوره درمان هستم سهل انگاری کردم یهبار قرص نخوردم الان ب ...
یهو دچار ایست حرکت شدم و قادر به حرکت نبودم اطرافیانم فک کردن دارم خفه میشم ولی ...
سلام بابام دقایق پیش علائم تشنج نشون داده ، قرص هم خورده ایا ممکنه تشنج کنه؟ ...