Hna
21
خانــم

علائم بارداری و مشکلات گوارشی؟

سلام من 25بهمن ماه رابطه مقعدي داشتم و بعدش اسفند پريود شدم ولي فروردين ماه تاخير 6يا5روزه داشتم که قبل پريودي ازمايش بتا دادم 1.7 بود(زير 10 منفي زده بود)و سونو کامل شکم هم نرمال بود و ارديبهشت و خرداد هم پريود شدم يعني از اسفند تا خرداد پريود3تا4 روزه شدم درد پريودي هم داشتم من پرولاکتينم بالا هست که قرص کابرگولين نيم مصرف ميکنم حس ميکنم اين 2 هفته که امتحان دارم و استرس خيلي دارم شکمم باد کرده بزرگ شده و احساس نبض ميکنم و زير شکمم سفت شده و گاهی تهوع بعد از غذا دارم که با فکر کردن بهش بیشتر میشه با به وجود میاد البته بگم اينا با نفخ و يبوست و معده عصبي استرسي هست الان امکان بارداري هست از بهمن ماه چون من ديگه هيچگونه رابطه اي نداشتم يا اينا علاعم يبوست و مشکلات گوارشي هست؟خيلي استرس دارم و نگرانم سابقه بیماری:یبوست پرولاکتین بالا داروهای مصرفی:کابرگولین نیم
بازدید : 32 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

علائم بارداری و مشکلات گوارشی

تأخیر در پریود می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله تغییرات هورمونی، استرس، تغییر در سبک زندگی و یا مشکلات سلامتی. با توجه به اینکه آزمایش بتای شما منفی بوده و سونوگرافی شکم نیز نرمال گزارش شده است، احتمال بارداری بسیار پایین است. علائمی مانند نفخ، یبوست، احساس سفتی در زیر شکم و احساس نبض می‌تواند ناشی از مشکلات گوارشی، استرس و یا اثرات جانبی قرص کابرگولین باشد. برای اطمینان بیشتر و بررسی دقیق‌تر علت علائم گوارشی و شکمی، توصیه می‌شود با پزشک خود مشورت کنید. پزشک با در نظر گرفتن سابقه پزشکی، داروهای مصرفی و شدت علائم، بهترین راهنمایی و درمان را ارائه خواهد داد. برای دریافت مشاوره تخصصی از پزشکان دکتریاب، به بخش مشاوره آنلاین مراجعه فرمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه