۲۸
۵۴
خانــم

بیمار کرونایی بهتره بستری بشه یا در خانه بماند؟

امروز با انجام سي تي اسکن فهميدم کرونا دارم تب ندارم فقط سرفه و درد وسط سينه دارم و سردرد
بيمارستان گفت خونه بمونم
ضمنا دخترم 7 سالشه اونم سرفه ميکنه ولي هيچ علايم ديگه اي ندارد چيکار بايد بکنم؟
بازدید : 470 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک بيماريهاي عفوني و گرمسيري تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه