۳۵
۴۲
خانــم

هزینه و شرایط عمل افتادگی پلک ؟

سلام و وقت بخير خدمت جناب آقاي دکتر
بنده 35 سال سن دارم و 18 سال قبل عمل بالا کشيدن ابرو داشتم و به دليل تاتوي مجدد بعد از عمل متاسفانه الان افتادگي شديد پلک دارم و قصد عمل مجدد و ليفت دارم در صورت امکان هزينه عمل و شرايط رو بفرماييد
از آذربايجان غربي مهاباد در تماس هستم با شما
با تشکر

1 پـاسـخ


بازدید : 223 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي پلاستيک و زيبايي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه