سن: وزن: جنسیت: خانم

علت لکه‌بینی بعد از مصرف فلوکونازول و درد شکم؟

سلام من 2 بار قرص فلوکونازول 150 یکی شنبه و یکی سه شنبه مصرف کردم و روز چهارشنبه لکه بینی کم رنگ نارنجی طور بعد پنج شنبه کاملا قهوه ای و کمر درد و شکم درد داشتم و جمعه هم به رنگ نارنجی دراومده
میترسم بخاطر دارو هست؟یا چی؟
و تو دوره تخمک گذاری بودم
و کمی هم دمنوش گزنه خورده بودم
داروهای مصرفی:
مترونیدازول و فلوکونازول

8 آبان 1405 - 13:39

12 بازدید

پاسخ پزشکان

2 پاسخ
زهرا ایزانلو

زهرا ایزانلو

کارشناس زنان و مامايي. درمان بيماريهاي زنان، زگيل و تبخال وپرده بکارت ، انواع زخم هاي تناسلي. خونريزي ها و بينظمي هاي قاعدگي،مشاوره در بارداري و يائسگي


سلام عزیزم ربطی به فلوکونازول نداره. اگر رابطه دارید باید معاینه واژینال بشید. اگر تمایل به توضیحات بیشتر داشتین مشاوره تلفنی ثبت کنید

8 آبان 1405 - 15:40

آیا پاسخ پزشک مناسب بود؟
فاطمه مسعودی

فاطمه مسعودی

کارشناس زنان ومامايي.درمان عفونت‌هاي واژينال وادرار.خونريزيها.بيماريهاي مقاربتي.پاپ اسمير.مراقبتهاي پيش بارداري.بارداري وپس از زايمان.مشاوره بلوغ ويائسگي


سلام عزیزم اینا که فرمودید ربطی به فلوکونازول نداره

8 آبان 1405 - 16:30

آیا پاسخ پزشک مناسب بود؟
هوش مصنوعی دکتریاب

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب

علت لکه‌بینی بعد از مصرف فلوکونازول و درد شکم

مصرف فلوکونازول معمولاً به طور مستقیم باعث لکه‌بینی یا تغییر رنگ خونریزی نمی‌شود، اما تغییرات هورمونی خفیف، زمان تخمک‌گذاری و همچنین مصرف دمنوش گزنه (که می‌تواند بر جریان خون و تعادل هورمونی تاثیر بگذارد) از دلایل احتمالی این لکه‌بینی و دردهای خفیف شکمی هستند. همچنین خود عفونت‌های واژینال یا مصرف مترونیدازول گاهی با لکه‌بینی همراه می‌شوند. اگر این علائم طی چند روز آینده برطرف نشد یا شدت یافت، نیاز به بررسی بیشتر است. برای بررسی دقیق‌تر علت لکه‌بینی و اطمینان از عدم تداخل دارویی یا مشکلات هورمونی، پیشنهاد می‌کنیم از پزشکان متخصص زنان و زایمان دکتریاب مشاوره تخصصی دریافت کنید.

توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه ما، توجه به راهنمایی پزشکان است.

نیاز به مشاوره فوری دارید؟

همین حالا با پزشکان متخصص زنان و زايمان به صورت تلفنی مشاوره بگیرید.

دریافت مشاوره تلفنی

سوالات مشابه