سارا
19
58
خانــم

یائسگی زودرس؟

علت يائسگي در سن 19 چيه من 1 سال پريود نميشم.ايا درمان دارد؟ ازمايشم دادم. وميخاسم بيينم شما تخصصي در يائسگي داريد.؟
ايا ميتونه از قرص هاي اضطراري باشه؟

1 پـاسـخ


بازدید : 149 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان و فلوشيپ تخصصي انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه