نوشين
خانــم

سردرد سرگیجه خونریزی بینی علائم چیست؟

سلام چند ماهي ميشه يعني 1 ماه اينا ک هردفعه سردرد ميگيرم و بعد سرگيجه و بعد خون دماغ ميشم اونم از سمت چپ بيني و خون زيادي ب گلوم ميره يعني قورت ميدم و خون رو تو گلوم حس ميکنم
از چي ميتونه باشه تو ي روز مثلا 2 باز رخ ميده
بازدید : 3 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

سردرد سرگیجه خونریزی بینی علائم چیست

با توجه به علائم ذکر شده شامل سردرد، سرگیجه و خونریزی از بینی (به خصوص از سمت چپ) که به صورت مکرر و حتی چند بار در روز رخ می‌دهد، احتمال وجود مشکلاتی در عروق خونی بینی، مشکلات مربوط به فشار خون، یا حتی سینوزیت مزمن وجود دارد. قورت دادن خون نیز می‌تواند باعث ناراحتی معده و تهوع شود. برای تشخیص دقیق علت این علائم و دریافت درمان مناسب، مراجعه به پزشک متخصص ضروری است. پزشک با بررسی سابقه پزشکی شما، انجام معاینات فیزیکی و در صورت لزوم تجویز آزمایشات تکمیلی، می‌تواند به ریشه مشکل پی ببرد. برای دریافت مشاوره تخصصی از پزشکان دکتریاب، می‌توانید از طریق پلتفرم ما اقدام نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح مغز و اعصاب تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه