سامرادتوسلی
۱۶
۴۷
آقــا

دردشدید قسمت بالایی پا دراثر پیچ خوردگی؟

سلام وخسته نباشيد من پارسال سرکار بودم رفتم جاي که چيزي بخرم وقتي برگشم در راه يهويي پام پيچ خورد وتا شب درد عادي داشت وبعد فردا دردپام خوب شد تا پاييز هيچ دردي يو حس نمي کردم ‌از وقتي که امسال به مدرسه رفتم پام درد خيلي شديدي درقسمت بالايي دارد و باهاش مي لنگم و الان هم همان دردشديد هم دارميشه لطفا راهنمايي کنيد مچکرم
بازدید : 11 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراح استخوان و مفاصل (ارتوپد) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه