قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

۱۹
۵۷
خانــم

توهمات دیداری در تاریکی؟

سلام خسته نباشید.
من به خاطر مشکل ضعف پا به پزشک مراجعه کردم و یکم مشکل عصاب دارم. به من واسه پیشگیری از ام اس قرص سرترالین و قرص خواب دادن که قرص خوابو فقط در مواقع ضروری میخورم. از بعد خوردن قرص خواب شبا موقع تاریکی دچار توهم دیداری میشم و اشیاء خیلی آروم حرکت میکنن و یه سری چیزای عجیب مثل عناصر و اینها میبینم و کلا اختلال دیداری دارم تو تاریکی اولین بار با خوردن قرص خواب اینجوری شدم ولی الان حتی بدون خوردن قرص خواب بعضی وقتا اینجوری میشم. تو روشنایی هم خیلی کم دچار میشم. خواهش میکنم منو راهنمایی کنید. بعضی اوقات خودمو حس نمیکم و وقتی تو آینه نگاه میکنم‌ انگار شخص تو آینه واقعی هستش و من وجود ندارم :)

تصویر برای شما قابل نمایش نیست

1 پـاسـخ


  • با سلام
    داروهاي ذكر شده ارتباطي  با جلوگيري از ام اس ندارند و مواردي كه ذكر نموديد به نظر مي رسد كه دچار مسخ شخصيت و واقعيت شده ايد كه نياز به ارزيابي بيشتري مي باشد. 

    پاسخ پزشک مناسب بود؟ (2)(0)
بازدید : 98 مرتبه
پـرسـش جــدیــد
متخصص مغز و اعصاب (نورولوژي) در تهران

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی