محمد
14
65
آقــا

درمان التهاب مزمن گلو ناشی از سینوزیت و رفلاکس معده؟

من چهار ماه پيش مريض شدم و قرص چرک خشک کن کلارسين 500 خورده وقتي که خوب شدم هنوز گلو سوزشه رو داشتم برا همين چند روز من رفتم پيش دکتر و بهم گفت دچار التهاب مزمن شدي که در اثر سينوزيته و يا ممکنه از معدت باشه چون اسيد معده شديدي دارد نزديک به 6 باره دارم ميرم دکتر و همين جوابا رو به من ميده
سابقه بیماری:
سینوزیت
داروهای مصرفی:
قرصورایز ۲۰ نیزوپرد آیروکاست باکلوفن امپرازول ۴۰
بازدید : 6 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

درمان التهاب مزمن گلو ناشی از سینوزیت و رفلاکس معده

علائم شما مبنی بر سوزش گلو پس از عفونت و تشخیص التهاب مزمن، می‌تواند ناشی از عوامل متعددی باشد. سینوزیت مزمن با ایجاد ترشحات پشت حلق، می‌تواند باعث تحریک و سوزش گلو شود. همچنین، رفلاکس اسید معده، که ناشی از اسید شدید معده است، می‌تواند باعث برگشت اسید به مری و گلو شده و احساس سوزش را ایجاد کند. سایر علل احتمالی شامل آلرژی‌ها، خشکی هوا، یا حتی مصرف برخی داروها است. برای رسیدگی به این مشکل، لازم است علت اصلی التهاب مزمن شما به طور دقیق مشخص شود. با توجه به سابقه سینوزیت و احتمال درگیری معده، پزشک شما نیاز به ارزیابی دقیق‌تری دارد. ممکن است نیاز به بررسی‌های بیشتر مانند آندوسکوپی یا تست‌های آلرژی باشد. برای دریافت تشخیص دقیق و درمان مناسب، حتماً با پزشکان متخصص داخلی یا متخصص گوش، حلق و بینی در دکتریاب مشورت کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک گوش، حلق، بيني تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه