محمد مهدی قاسم نژاد
۱۱
۳۳
آقــا

در مورد بیش فعالی و عدم تمرکز؟

سلام خانم دکتر من پسرم رو 3 سال پيش پيشه شما آوردم و تشخيص دادين که بيش فعالي و عدم تمرکز داره و فقط موقع درس قرص استفاده مي‌کرد به خاطر کرونا ديگه نتونستم بيام مطب الان دوباره که مدرسه ها باز شده پسرم اصلا تو درسها تمرکز نداره مخصوصا رياضي واقعا نميدونم چيکار کنم آيا بايد دوباره اون قرص رو ادامه بده

1 پـاسـخ


بازدید : 175 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (روانشناس) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه