خانــم

قرص اورژانسی ؟

سلام خانم دکتر من تقريبا 1 ماه هست ک قرص اورژانسي با دوز زياد مصرف کردم از اون روز ب بعد شکمم درد ميکنه يعني دردش هميشه نيست 1ساعت درد دارم و بعد دوباره خوب ميشه و همينطور حالت تهوع خصوصا بعد از غذا خوردن بيشتر ميشه ممنون ميشم جواب بديد

1 پـاسـخ


بازدید : 131 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک انکولوژي زنان (سرطان) تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه