پدرم تقريبا يک ماهو ده روزه از عمل تراکسومي ريه اش ميگذره بعداز عمل با بهبودي کامل ب خونه مرخص شده و دوباره بعداز دوهفته توسط پزشکش معاينه شد و گفتن ک خوب شده و مشکلي نداره الان بعضي اوقات سرفه داره و خلط بسيار کم آيا اينامر طبيعي است
بعد از عمل جراحی تراکتومی ریه، داشتن سرفه و خلط بسیار کم تا چند هفته طبیعی است. این به دلیل تحریک نای ناشی از لوله تنفس است. با بهبودی نای، سرفه و خلط نیز به تدریج کاهش می یابد. اگر سرفه یا خلط شما شدیدتر شد یا بیش از چند هفته طول کشید، با پزشک خود مشورت کنید.
توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و میتواند اشتباه کند. توصیهی ما، توجه به راهنمایی پزشکان است
همین حالا مشاوره بگیرید
برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي قفسه صدري سينه (توراکس) تماس بگیرید.