مهديس مقدم
16
55
خانــم

تنبلی تخمدان و عوارض قرص ال دی؟

رفتم دکتر زنان،سونو انجام دادم
متوجه شدم تنبلي تخمدان دارم
برام قرص ال دي تجويز کرد
منم به ناچار 10 روزه مصرف ميکنم عوارضش واقعا داره اذيتم ميکنه
صورتم وحشتناک ورم کرده و گونه آوردم،بدنم ريخته بيرون جوشاي دردناک ميزنم ،خلق و خوم عوض شده کلا‌بي حالم درد سينه ام دارم کلا هرچي عوارض ميتونست داشته باشه تو من نشون داد
الان موندم قرص و ادامه بدم تا بدنم بهش عادت کنه و عوارضش کم کم بره خودشو نشون نده،يا قطعش کنم کلا
امکانش هست شما راهنماييم‌ کنيد؟

3 پـاسـخ


بازدید : 25 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

تنبلی تخمدان و عوارض قرص ال دی

مصرف قرص ال دی در مواردی که تنبلی تخمدان تشخیص داده شده است، یک رویکرد درمانی رایج است. این قرص‌ها با تنظیم هورمون‌ها به تعادل چرخه قاعدگی و کاهش علائم تنبلی تخمدان کمک می‌کنند. اما همانطور که تجربه کرده‌اید، عوارض جانبی مانند ورم صورت، جوش، تغییرات خلقی و درد سینه در برخی افراد رخ می‌دهد. این عوارض معمولاً در ماه‌های اول مصرف مشاهده می‌شوند و بدن به مرور زمان به دارو عادت کرده و شدت آن‌ها کاهش می‌یابد. در مورد ادامه یا قطع مصرف، تصمیم‌گیری بستگی به شدت عوارض و همچنین وضعیت سلامتی شما دارد. قطع ناگهانی دارو ممکن است باعث بازگشت علائم تنبلی تخمدان شود. مهم است که در این خصوص با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین راهکار را با توجه به شرایط شما تعیین کنند. پزشک ممکن است دوز دارو را تغییر دهد، داروی جایگزین تجویز کند یا راهکارهای دیگری برای مدیریت عوارض ارائه دهد. برای دریافت راهنمایی تخصصی و مشاوره با پزشکان متخصص زنان، می‌توانید از طریق دکتریاب اقدام کنید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه