رحیم
۵۰
74
آقــا

ناراحتی و گریه و زاری بی موقع دخترم؟

باسلام، خانم دکتر من يه دختر 16ساله دارم که بعضي شبها بدون اينکه دليل شو بگه به گريه وزاري و بي تابي مي افته، از اول آذر ماه تا حالا هم مدرسه نرفته و نميره، بردمش پيش روانشناس و روانپزشک اما تا الان فايده چنداني نداشته، لطفاً راهنمايي بفرماييد، ممنونم
بازدید : 65 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (روانشناس) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه