۸
۲۶
آقــا

عدم تمرکز ؟

سلام. وقت بخير. پسرم سندروم دان هست. .حضورا ويزيت شد. يه شربت داديد که باعث. بي اختياري. ادارار شد تبديل به قرص شد. که اونم بي اختياري ادار. اما کم دومرتبه حضوري. اومديم که اعلام شد ديگه نياز به حضور نيست و ان لاين ويزيت بشه .الان قرص تموم شد و بهتر شده .اما شيطنت و و بي تابي داره نسبت به قبل خيلي عالي شده خيلي تيروئيد هم داشت. که الان دکتر خودش. رضايت داره الان براي مدرسه رفتنش ميخوايم بدونم چيزي بايد استفاده بکنه يا نه ممنون
بازدید : 48 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (روانشناس) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه