آقــا

خودکشي ؟

نامزدم شيش تا قرص کدئين يه جا باهم خورد بهش دسترسي ندارم و نگرانشم کاريم از دستم بر نمياد آيا احتمال مرگ وجود دارد ؟؟؟
يا نياز هست با اورژانس تماس بگيرم ؟
بازدید : 89 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک پزشکي عمومي تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه