۳۴
۵۷
خانــم

سقط جنین؟

سلام وقت بخیر من پنجم دی سقط جنین داشتم بعد از یک ماه پریود شدم ولی ماه پیش 25 ام که خواستم پریودبشم فقط لکه بود منم قرص ال دی خوردم که عقب بیفته ولی درحد ده روز فقط لکه بینی داشتم این ماه هم که هنوز نشدم علتش چی میتونه باشه؟
بازدید : 11 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک مشاوره خانواده تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه