۴۳
۶۰
خانــم

ویزیت کودک هشت ساله؟

سلام خانم دکتر من قبلاً تحت نظر شما بودم ديابت نوع دو دارم که تجويز دارو کردين ودارم مصرف ميکنم سينوريپا ميخورم چيه قرص چربي .الان براي دخترم مي خواهم يه وقتي به هم بدين تو آزمايشاتش کم کاري تيروئيد مشخص شده و ميخواهم رشدش تحت نظر شما باشه
بازدید : 26 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک غدد، رشد و متابوليسم بالغين تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه