حميدرضا
17
65
آقــا

اين دارو ها خيلي هستند؟

من رفتم پيش يک متخصص چشم و گفتم که چشم هام خشک ميشه اگه ميشه دارو بدين
(البته قبلا پيشش رفته بودم و به اشک مصنوعي و پاماد داده بود اما من اشک مصنوعي رو ايراني گرفتم )الان پزشک گفت بهم داروهاي قوي تري مينويسم منم والا ترسيدم که اين داروها آسيب بزنه به چشمم لطفا راهنمايي کنيد
اين داروها رو داد بهم قطره اولانتين و زيروويت و اشک مصنوعي و lacrifresh

1 پـاسـخ


بازدید : 317 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک چشم پزشک تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه