۴
۱۸
خانــم

ناهنجاری و پرخاشگری کودک؟

سلام خانم دکتر وقتتون بخير
خانم دکتر من يک دختر حدودا4ساله دارم
الان حدود8ماهه به طرز خيلي شديدي پرخاشگر شده
مدام داد ميزنه صداشو خشن مي‌کنه آروم و قرار نداره چند جا پيش متخصص روان برديم اونا يا اسپري ملاتونين ميدم يا قرص رسپريدون ولي جواب نگرفتيم
تورخدا اگه ميشه کمکم کنيد و در صورت امکان بما وقت حضوري بديد مطب مزاحمتون بشيم

1 پـاسـخ


بازدید : 99 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک روانپزشک (اعصاب و روان) کودکان و نوجوانان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه