روشنک رحيم زادگان
43
57
خانــم

تنظیم قاعدگی با دوفامد و فیبروم؟

سلام دکتر براي تنظيم پريودم گفتند که بعد از دوران قاعدگي روز 14 اش قرص دوفامد 10 را تا 24 قاعدگي ات مصرف کن. از روز 16 قاعدگي شروع به خونريزي کردم. آيا بعد از خوردن اين قرص طبيعي است که دچار خونريزي بشوم؟
سابقه بیماری:
فیبروم دارم
داروهای مصرفی:
گل مغربی
بازدید : 10 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

پاسخ هوش مصنوعی دکتریاب :

تنظیم قاعدگی با دوفامد و فیبروم

بله، مصرف قرص دوفامد (مدروکسی‌پروژسترون استات) در برخی افراد می‌تواند باعث تغییراتی در چرخه قاعدگی شود، از جمله لکه‌بینی یا خونریزی در زمان‌های غیرمعمول. با توجه به اینکه شما از روز 16 قاعدگی شروع به خونریزی کرده‌اید، این موضوع می‌تواند یکی از عوارض جانبی احتمالی دارو یا مرتبط با شرایط زمینه‌ای شما (مانند فیبروم) باشد. مهم است که این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید تا علت دقیق خونریزی شما مشخص شود و در صورت نیاز، دوز دارو یا برنامه درمانی اصلاح گردد. فیبروم‌ها نیز می‌توانند باعث نامنظمی در قاعدگی و خونریزی‌های غیرعادی شوند. برای دریافت مشاوره تخصصی و بررسی دقیق وضعیت سلامتی خود، با پزشکان متخصص زنان در دکتریاب مشورت نمایید.


توجه: هوش مصنوعی کامل نیست و می‌تواند اشتباه کند. توصیه‌ی‌ ما، توجه به راهنمایی پزشکان است

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک زنان و زايمان تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه