پر وآنه عتدالی نژاد خانم من علی اشریک
۵۲
۱۰۵
آقــا

بیست پنچ سال دیابت وانسولین می زنم؟

درحدود هفت سال انسولين مي زنم وکم کم چاق شدم وحتا نمي توانم راه برم
بازدید : 18 مرتبه
پـرسـش جــدیــد

همین حالا مشاوره بگیرید

برای دریافت راهنمایی تخصصی و سریع، با پزشک جراحي قفسه سينه، جراحي چاقي و لاپاراسکوپي پيشرفته تماس بگیرید.

شروع مشاوره تلفنی

تخصص های پربازدید

دکتر گوارش در تهران
متخصص زنان و زایمان
متخصص ارتوپد
متخصص پوست، مو و زیبایی

سوالات مشابه